



Stimata Doamna, Stimate Domn, Bine ati venit in familia utilizatorilor de acumulatoare auto CARANDA® (fara intretinere) ! Fabricate in Bucuresti, cu parteneri interni si externi, la standarde de calitate europene si preturi romanesti, acumulatoarele auto CARANDA® utilizeaza cele mai moderne tehnologii, experienta specialistilor nostri si un sistem performant de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008. Toate produsele noastre sint omologate de REGISTRUL AUTO ROMAN prin CERTFICATUL DE CONFORMITATE NR. 396/20.05.2015 Obiectivul nostru ca firma producatoare de acumulatoare auto este sa va oferim Dumneavoastra nu numai cele mai bune produse si servicii, ci sa cream un precedent cu fiecare pas inainte. CERTIFICATUL DE GARANTIE SI INSTRUCTIUNILE DE EXPOATARE SI INTRETINERE A ACUMULATOARELOR ACIDE CU PLUMB PENTRU AUTOVEHICULE, va ofera toate informatiile utile pentru a va scuti de o grija in plus. Cititi-le cu atentie si respectati-le! Oricare ar fi cerintele Dumneavoastra in legatura cu acumulatorul auto CARANDA®, specialistii din reteaua noastra de distributie si service vor sti sa va raspunda. Aristide Caranda, Presedinte – Director General
Garantie
- conducerea si functionarea organizatiei in scopul imbunatatirii continue a performantelor pe termen lung;
- respectarea cerintelor legale si de reglementare;
- conducerea analizelor efectuate de management in scopul evaluarii rapoartelor de audit intern si extern, a rapoartelor de neconformitate, programelor de imbunatatire, eventual a reclamatiilor clientilor si studiilor effectuate in urma monitorizarii satisfactiei clientilor; Politica in domeniul calitatii este comunicata tuturor angajatilor si nivelul de intelegere a acesteia este evaluata la auditurile interne si cu ocazia instruirilor in domeniul calitatii. Conducerea SC CARANDA BATERII SRL, considera ca succesul organizatiei depinde de intelegerea necesitatilor clientilor,de asigurarea satisfactiei acestora si de utilizarea eficienta a resurselor.
- Politica in domeniul calitatii este in mod fundamental orientata spre:
- S.C. CARANDA BATERII SRL depinde de clientii sai si intreg personalul este pe deplin constient si intelege politica organizatiei privind cresterea satisfactiei clientilor prin executia numai a produselor care sa indeplineasca cerintele clientilor si reglementarile aplicabile.
- Politica in domeniul calitatii se aplica in intreaga activitate desfasurata in organizatie, iar prevederile manualului calitatii si procedurilor SMC sunt obligatorii in activitatea tuturor salariatilor.
- pentru clienti: satisfacerea necesitatilor si asteptarilor acestora;
- pentru furnizori: acestia vor fi selectati dupa criterii fixate si se urmareste incheierea de parteneriate cu acestia;
- pentru angajati: satisfacerea necesitatilor personalului;
- pentru proprietari: respectarea cerintelor legale si de reglementare aplicabile si cresterea profitului;
- pentru comunitate: protejarea mediului inconjurator.
Sistemul de Management al Calitatii acopera toate procesele organizatiei si asigura conducerii garantia controlului asupra calitatii produselor realizate si comercializate. Sistemul de Management al Calitatii este utilizat si imbunatatit continuu.
- Mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008;
- Analiza periodica a SMC pentru a se asigura eficacitatea si eficienta acestuia;
- Largirea portofoliului de clienti, vizand in special societati cu parcuri auto mari si acoperirea ariei de distributie la nivelul tuturor zonelor geografice ale tarii;
- Selectarea de noi furnizori de baterii stationare care sa acopere toate cerintele marilor beneficiari;
- Promovarea incarcatoarelor moderne CTEK pentru asigurarea exploatarii bateriilor stationare si tractiune in conditii optime;
- Analiza anuala a situatiei bateriilor schimbate in termen de garantie;
- Adaptarea gamelor de produse la cerintele pietei;
- Extinderea Laboratorului de incercari baterii pentru a acoperi cea mai importanta gama de incercari pentru toate tipurile de baterii;
- Realizarea programelor de instruire a personalului in domeniul calitatii;
a) Monitorizarea si masurarea proceselor identificate si aplicabile in intreaga organizatie;
b) Alocarea resurselor materiale si umane pentru mentinerea SMC si pentru satisfacerea cerintelor clientilor.
c) Comunicarea permanenta cu clientii;
d) Instruirea permanenta a personalului, pentru imbunatatirea pregatirii teoretice, aptitudinilor si experientei legate de sistemele de calitate ale produselor si proceselor;
e) Participarea la manifestari expozitionale, comunicari si conferinte de presa si organizarea de seminarii;
f) Achizitionarea de autoutilitare pentru distributia bateriilor in Bucuresti;
g) Colaborarea stransa cu unitatile service agreate CARANDA in scopul realizarii de servicii de buna calitate care sa satisfaca clientul;
h) Revizuirea instructiunilor tehnologice si elaborarea instructiunilor de lucru;
i) Realizarea lucrarilor de refacere a pavimentelor antiacide;
j) Imbunatatirea spatiilor de depozitare a bateriilor formate si neformate;
k) Cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale a personalului avand in vedere modernizarea tehnologiei de formare a acumulatoarelor acide cu plumb;
l) Instruirea prin cursuri de specialitate a personalului laboratorului de incercari baterii;
m) Vizitarea firmelor si partenerilor care comercializeaza baterii CARANDA in scopul consolidarii relatiilor de colaborare cu clientii si pentru intocmirea de studii de piata